Retourneren en ruilen

Heb je de bestelling ontvangen maar ben je niet helemaal tevreden? Dat kan gebeuren! We nemen dit zeer serieus omdat we ernaar streven om jou zo goed mogelijk tevreden te stellen. In deze pagina laten we je zien hoe je zo gemakkelijk mogelijk je bestelling kunt retourneren of ruilen.
Je kunt jouw bestelling tot 14 dagen retourneren. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Retourneren in 3 simpele stappen:
Stap 1: Vul het retourformulier in. Dit kun je hier downloaden. Vul deze volledig in.

Stap 2: Stuur je bestelling op. Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Je bent als zender zelf verantwoordelijk, zorg daarom dat het pakketje is voorzien van een Track en Trace code. We willen dat het terugsturen zo goed mogelijk voor je verloopt.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening. Zodra wij het pakketje in goede orde hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat.

Retournering bij PostNL

Je hebt vanaf de ontvangst van je bestelling maximaal 14 dagen om een artikel te ruilen of om de terugbetaling ervan aan te vragen. Je krijgt een retourlabel van ons om het artikel terug te sturen. Daarna kun je het pakket eenvoudig terugsturen door het af te geven bij een PostNL servicepunt.

1. Vul het retourformulier (dat je hierboven kunt downloaden) in. Geef hierin aan of je het met een andere artikel wilt ruilen of je een terugbetaling wilt. Neem contact met ons op via support@seizoentrends.nl. Je ontvangt een retourlabel van ons toegestuurd.

2. Pak het artikel op veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket, en voeg het retourformulier erbij. Plak het aangemaakt retourlabel vervolgens op een zichtbare plek van het pakket.


3. Verzend het pakket. Ga hiervoor naar een van de PostNL servicepunten (een postkantoor of pakketpunt) en verstuur je pakket. Vraag een verzendbewijs aan en bewaar deze goed.

Zodra we het artikel in ons magazijn hebben ontvangen, krijg je een bevestiging van de ontvangst en wordt de terugbetaling geregeld.